Er High Production content dømt ude på TikTok?

2 minute read
En gammel skrøne siger, at high production content ikke kan leve på TikTok, hvor native content, autencitet og håndholdt kameraføring hersker. Den tankegang udfordrer Psykolog Peter med vores TikTok ekspert Amalie Ravn, når de snakker om brugeradfærd og samspillet med content på TikTok. 

 

I vores nyeste afsnit har TikTok ekspert Amalie Ravn inviteret Peter Møller Jensen fra Labelless Media i studiet, som også er kendt under synonymet Psykolog Peter. Peter har med sin baggrund i psykologi nemlig unikke indsigter i brugernes adfærd på TikTok og hvordan du kan bruge brugeradfærd til at spille dit content bedre og direkte i mål. 

Men hvordan gør du egentligt det? Det har både Amalie og Peter heldigvis helt styr på, og tager dig trygt i hånden, når de kommer nærmere på, hvad high production content egentligt er, og hvorfor det ikke nødvendigvis er fy fy på TikTok, hvis du blot følger nogle gyldne spilleregler. 

Så slå lyttelapperne ud, når Amalie Ravn og Psykolog Peter rusker op i spillereglerne på TikTok, for måske er det lige dét din TikTok-strategi mangler.  

Giv episoden et lyt 🎧

MIGHTY TOKTALK

 

Giv lidt lyd tilbage!

Feedback, ris & ros eller kunne du tænke dig en kaffesnak om din virksomheds muligheder på TikTok? 

Send mig gerne en mail på ar@mightymonday.dk