Google møder TikTok - Kunderejser, søgeadfærd og fremtidens annoncestrategi

3 minute read
Er TikTok ved at blive den foretrukne søgemaskine for Gen Z? Ifølge statistikkerne, ja! Hele 40% af Gen Z* finder nemlig inspiration gennem TikTok fremfor Google.

Men hvad betyder denne ændring for dig som annoncør? Vores TikTok ekspert, Amalie Ravn, har inviteret Google Ads Specialist Mads Wiedemann ind i podcast studiet for at afkode dette skift i adfærd.

 

*Kilde: New York Time, 2022

Vi tager fat i de store spørgsmål: Hvad karakteriserer søgeadfærd på Google sammenlignet med TikTok? Hvordan bruges de to platforme forskelligt på forskellige stadier af kunderejsen? Hvorfor er Search Ads så effektive, og hvorfor savner vi dem stadig på TikTok? Og det store spørgsmål: Hvad betyder det for annoncører, når TikTok åbner op for keyword-baseret annoncering gennem det kommende annonceformat TikTok Search Ads?

Læn dig tilbage og bliv klogere på søgeadfærd, kunderejser og annonceringsstrategier i vores evigt foranderlige, digitale verden!

Giv episoden et lyt 🎧

MIGHTY TOKTALK (1)

 

Giv lidt lyd tilbage!

Feedback, ris & ros eller kunne du tænke dig en kaffesnak om din virksomheds muligheder på TikTok? 

Send mig gerne en mail på ar@mightymonday.dk