, ,

Thought Leader Ads får en markant upgrade

1 minute read

I en verden, hvor troværdighed er valutaen, tager LinkedIn nu skridtet videre med at transformere B2B marketinglandskabet.

Med den seneste opdatering til Thought Leader Ads kan virksomheder sponsorere indhold fra alle medlemmer på platformen - et skridt, der radikalt vil ændre dynamikken i online markedsføring.

Hvad betyder det for din virksomhed? Ifølge Edelman-LinkedIn B2B Thought Leadership Impact Study, anser et overvældende flertal af beslutningstagere, 73%, Thought-leader content for at være en mere troværdig indikator for en virksomheds evner end dens marketingmateriale.

Dette er kernen i, hvorfor denne udvidelse af Thought Leader Ads er så vital.

1710285858037

Hvordan virker det? Virksomheder kan snart dykke ned i Campaign Manager og søge efter indhold skabt af fagfolk – fra første- og andengradsforbindelser til videnskabelige eksperter – for at sponsorere dette og dele det med en bredere målgruppe.

Forestil dig potentialet i at forstærke din virksomheds budskab med stemmer, der bærer vægt i din branche.

Denne proces er designet med samtykke i tankerne. Når et firma vælger et indlæg til sponsorering, vil opretteren modtage en notifikation for at "godkende" eller "afvise" anmodningen, hvilket (forhåbentligt) bevarer en etik omkring brug af indhold.

Kan jeg bruge det allerede nu? Nej desværre. Linkedin ruller funktionen ud i slutningen af denne måned, så du må væbne dig med tålmodighed lidt endnu.

Opsummeret: Forbered dig på, at LinkedIn transformeres til et sted, hvor hver profil kan blive et reklameskilt, og hver anbefaling et potentiale for virksomhedsvækst 😁

Hvornår kan jeg forvente at bruge funktionen?

I følge LinkedIn selv ruller funktionen ud slut marts 2024.