Udfordringen
Telmore ønskede at generere flere relevante leads for telemarketing, men manglede en skalerbar løsning på Meta, der balancerede kvalitet og kvantitet.
Christian Vestergaard
Løsningen
Ved at analysere historiske leadgenereringskampagner på Meta, kunne MIGHTY MONDAY i samarbejde med Telmore, vurdere effektiviteten pr. lead. Denne information blev brugt til at fastsætte målsætninger for pris vs. volumen.
Med et fælles mål om at balancere kvalitet og kvantitet af leads, valgte vi Meta som vores primære kanal til skalering. Vi udviklede en strategi sammen med Telmore, baseret på vores historiske data, og et "test and learn" system til løbende optimering.
MIGHTY MONDAY oprettede også integrationer for at overføre leads direkte til Telmores CRM-system, hvilket sikrede hurtig opfølgning.
Ved at kombinere historiske data og kvalitativ feedback, formåede vi at optimere kampagner, teknisk struktur, målgrupper og kreative annoncer, og at finde den rette balance mellem kvalitet og kvantitet af leads. Dette samarbejde med Telmore sikrede en høj konverteringsrate.
Hiv endelig fat i os
Vi har smøget ærmerne op - og er klar til at hjælpe dig med at generere flere leads gennem Meta, der matcher den kvalitet, dit brand fortjener.
Telmore er ejet af Danmarks største teleselskab TDC og tilbyder omfattende telefoni, internet og streamingtjenester til både B2B og B2C kunder.
Med et stærkt fokus på kundeservice, leverer Telmore komplette løsninger, der kombinerer mobil, internet og streaming i én samlet pakke.
- Meta
- Gamification