Ny TikTok Podcast

2 minute read
Kan du mærke det krible i maven, når du tænker på TikTok? Det kan vi også! MIGHTYTokTalks er lydtapet til dine tanker og spørgsmål om TikTok i en marketing kontekst, hvor vi hver måned diskuterer et nyt relevant emne og sætter det i et virksomhedsperspektiv.

 

Om du er en selvlært TikTok-ekspert, forsøger at starte jeres egen virksomhedsprofil eller bare synes TikTok virker uoverskueligt, er MIGHTYTokTalks podcasten til dig, der gerne vil have svar på dine store og små spørgsmål om TikTok i en marketing kontekst.‍

I MIGHTYTokTalks hiver Amalie Ravn, HO TikTok, fat i et nyt relevant emne om TikTok og tager sine specialist-briller på, når der skal diskuteres strategi, annoncering og attribuering. I studiet har Amalie inviteret en marketingekspert på emnet med, der skal udvide diskussionen, og sammen sætter de emnet i perspektiv og fortæller dig, hvordan du kan bruge deres learnings i din marketing.

‍I det første afsnit får Amalie selskab af sin kollega Nanna Skousbøll, TikTok Specialist, og starter helt fra begyndelsen i 2020, hvor TikTok virkelig begyndte at få fat i danskerne og etablerer sig som en underholdningsplatform under første Corona lockdown. De følger udviklingen tæt og giver dig de største highlights fra, hvordan TikTok har udviklet sig inden for annoncering og attribuering, og hvordan du bruger de forskellige mekanismer til din fordel. Og så vender de selvfølgelig også de seneste trends og tendenser fra TikTok med fokus på, hvilke virksomheder der gør det særligt godt lige nu.

MIGHTYTokTalks udkommer den sidste uge i hver måned. Du kan lytte med på Apple Podcasts & Spotify.