Det estimeres, at en person gennemsnitligt eksponeres for 5.000-10.000 annoncer. Hver.. evig.. eneste.. dag 🤯
Kvaliteten af dine annoncer er derfor afgørende, hvis du ønsker at fange forbrugerens opmærksomhed.
Gør digitale annoncer til skalérbare kunstværker 📈
Zuuvi har gjort det til sin mission, at produktionen ikke skal være en barriere for kvaliteten af dine digitale annoncer.
Vi har hjulpet dem med at formidle den mission.
Ønsket var at fange deres målgruppe med en kampagne, der stak ud fra deres konkurrenter - men samtidigt formidlede essensen af deres produkt.
Løsning
Løsningen blev kampagnen: "Create Digital Ads at Scale".
Her ønskede vi at tale til både den kreative designer, men også den marketingsansvarlige og vise dem begge vejen for banner produktion i det 21. århundrede.
Resultatet blev en HERO-kampagnevideo (med dertilhørende social assets) - skræddersyet til de ønskede annonceringsformater.
Anbefaling fra Zuuvi
Vi kom til Mighty Monday med en konkret problemstilling: Vi skal bruge en kampagnefilm og den skulle kunne 3 ting:
Vi stillede høje krav og de leverede på opgaven. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og slutproduktet.
- Fange vores målgruppes opmærksomhed med en film, der fungerer godt på sociale medier, hvor vi har kort view-time
- Levere et tydeligt budskab: vores kunders pain ved at bruge for meget tid på produktionsprocessen, når man udvikler digitale annoncer
- ... også skulle det se fedt ud
Vi stillede høje krav og de leverede på opgaven. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og slutproduktet.
Alexander Augustesen
CEO, Zuuvi.