Produkt branding for SamSung og Call me

5 minute read
100x zoom, 108 megapixel kamera, 8K video, steadycam og en hund 🐶 
Bland dét og du får den nye kampagnevideo fra Call Me, hvor fotograf Kenneth Nguyen tester den nye Samsung S20 Ultra, filmet og produceret af MIGHTY MONDAY.
 

Løsning

Videoen er en del af kampagnen “Hjert' Noget Mere” og udover at vise telefonens mange imponerende kamera-features frem, var det underliggende formål også at bygge en bro imellem andet kampagnemateriale.

Én af måderne, vi gjorde det på, var ved at indflette små hjertesymbolske klip.

 

 

Resultat 

Videoen blev både delt på Call Me og Kenneth Nguyens Instagram og YouTube-kanaler.

Vi udviklede den i 16:9 og yderligere i 1:1 og 9:16 format til preroll og teaser-materiale.

MM_Call me KPI

 

Anbefaling fra Call Me

Vi har nu haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Mighty Monday på flere projekter, hvor opgaven har været at producere video content til lanceringer af nye mobiltelefoner på markedet – et marked, hvor tingene går stærkt og hvor vi har behov for en agil og professionel samarbejdspartner, som kan gribe bolden og løbe med den. 

Mighty Monday arbejder professionelt og har i den grad ”orden i penalhuset”. De har stået for ide, manus, produktion og postproduktion, som har kørt smooth og hvor resultaterne fremstår i høj kvalitet, som både vi og vores leverandører har været meget tilfredse med. 

Det er vigtigt for os at vi har en samarbejdspartner til disse opgaver, som vi har stor tillid til, da der er tale om produkter med en høj grad af fortrolighed og da der også stilles krav til direkte kontakt med vores leverandører. Den tillid lever Mighty Monday op til. 

Herudover er de nogle skønne gutter, som det er en fornøjelse at arbejde sammen med. De får derfor de varmeste anbefalinger herfra.
Sarah Eskildsen
Senior Brand Manager, Call me.