At definere en mere struktureret og skalérbar marketingstrategi med formål at øge antallet af demoer og free trials i et konkurrencepræget SaaS b2b marked
MIGHTY MONDAY startede ud med at kortlægge og auditere de nuværende kanalers modenhed og performance med udgangspunkt i fast-defineret KPI-framework udarbejdet i et tæt samarbejde med Corpay One.
Dertil udarbejdede MIGHTY MONDAY en struktureret ‘Test and Learn’ tilgang med fokus på løbende at aktivere nye features på eksisterende kanaler såvel som at søsætte nye aktiviteter på nøje udvalgte kanaler til marketingmixet.
Eftersom den fornemmeste opgave var at øge antallet af demoer og free trials var fokus at aktivere alle relevante virksomheder, der havde behov for Corpays One platform via kortsigtet salgsaktivering. Til dette blev der udarbejdet en content og kommunikationsplan tilpasset hver enkelt persona.
Kunderejsen for B2B SaaS tools kan være lang, hvorfor der sideløbende blev defineret en mere langsigtet brandaktiveringsstrategi, hvori HubSpot blev en afgørende faktor i samspillet mellem marketing og salg. Netop samspillet med salg, marketing og de respektive kanaler såsom Meta, LinkedIn, Reddit, Search, Display og YouTube var et afgørende element i den løftede performance såvel som mulighed for at skalere setuppet.
Vi har smøget ærmerne op - og er klar til at hjælpe dig med at indtage det konkurrenceprægede SaaS marked.