SNAPCHAT

Det er kun de unge, der er på Snapchat – vores kunder er 30+?

De mest frekvente brugere er ældre, end du tror..

Snapchat er flittigt brugt

Siden Snapchat så dagens lys i 2012 er der flittigt blevet snappet over hele verden. Appen har over 158 millioner dagligt aktive brugere på verdensplan, som deler 2,5 milliarder snaps hver dag. De mest hyppige brugere er stadig de unge under 30, men faktisk bruger over 62 % af voksne over 30 år Snapchat hver dag.

Snaps er fotos, videooptagelser og stories, hvortil du kan tilføje korte tekstbeskeder, du som bruger kan sende til dine venner i et begrænset tidsrum. Dette vil sige, at du som afsender kan bestemme tidsintervallet for, hvor længe modtageren må kunne se dit snap.

Annoncering på Snapchat

Snapchat er for dig, der tænker kreativt og tør gribe udviklingen, som den kommer. På Snapchat findes mange og kreative annonceformater, som kan bidrage med flotte visualiseringer, smarte interaktive features og variation i kunderejsen.

Annoncetyperne på Snapchat inkluderer:

Single Image Ads

Brug stilbilleder eller video til at fange dine brugeres opmærksomhed i fuld skærm. Tilføj en funktion til dit indhold og lad dine brugere swipe op på annoncen, for at se mere/melde sig til/skrive sig op/købe.

Collection Ads

Med Collection Ads har du mulighed for at vise op til fire produkter eller features frem ad gangen. Collections Ads er dermed en friktionsfri made for brugere at gennemse, vælge og købe.

Story Ads

Story Ads gør det muligt at udforme dine annoncebudskaber i en video eller som en streng af billeder efter hinanden (5-20 billeder). Story Ads er at finde i Snapchats Discover funktion, der ligger sammen med brugerens venners stories.

Lenses AR Experience

Skab stærke budskaber og relationer med dine brugere via Lenses AR Experience. Med AR kan du sende stærke budskaber i både virkelige og fiktive kontekster, fremvise og selv sætte scenen for dine produkter – fx hvordan sofaen ser ud i brugerens stue?

Commercial

Commercials kan ikke skippes, så her er der mulighed for at holde på modtageren i fulde 6 sekunder. Skær dit kernebudskab/værdi/salgsbudskab ned og overbevis din modtager uden forstyrrelser.

Filters

Skab underholdende og kreative filtre, som dine brugere kan bruge i deres egne samtaler og sociale fællesskaber.

VI HAR ALTID TID

Vi vil gerne høre fra dig

Send os en mail og fortæl os, hvad vi kan hjælpe dig med? Eller ring på 27 21 31 27 eller mail til hello@migthymonday.dk. Vi tales ved!

Lad os tales ved!