YOUTUBE

Åh, hvor er det også irriterende at skulle vente på, at intetsigende reklamer om babylegetøj spiller færdig, så man kan se sin video. Især, man når hverken har en baby eller er gravid.

Enig. Vælg dit publikum med omhu.

Hvad er Youtube-annoncering?

Youtube-annoncering er, de kommercielle annoncer du får vist, før, under og i pausen mellem dine videoer på Youtube. Det er ingen hemmelighed, at Google satser mere og mere på Youtube – og det bør du også gøre. 

Youtube har altid være en effektiv kanal til branding, men i takt med nye annonceformater, bliver kanalen også bedre og bedre til at konvertere.

Hvordan arbejder man med Youtube?

Alfa og omega for Youtube er content. For at performe, er det et absolut must at have godt og relevant content. 

Ligesom med bannerannoncering, skal content relateres til målretningen. Typisk inddeler vi annonceringen i en awareness-fase, en consideration-fase og en action-fase med dertilhørende relateret content og segmentering. 

En stadig større del af vores kundeportefølje arbejder med Youtube, og vi vil også meget gerne rådgive dig om, hvordan du bedst får maksimalt ud af denne kanal.

YOUTUBE x MIGHTY MONDAY

MIGHTY MONDAY har arbejdet med annoncering på Youtube i mange år. Vi kan hjælpe dig fra A-Å med blandt andet:

  • Outreach
  • Adgang til over 3000 linkmuligheder
  • Tekstforfatning af artikler og advertorials
  • Linkprofilanalyse
  • Ekstern og intern linkstrategi

Vi tager udgangspunkt i din forretning og dit behov. Alle har ikke brug for alt, og man skal starte et sted. Lad os vise dig, hvor og hvordan du får mest ud af at arbejde med Youtube-annoncering.

Kontakt os og hør mere om Youtube-annoncering

VI HAR ALTID TID

Vi vil gerne høre fra dig

Send os en mail og fortæl os, hvad vi kan hjælpe dig med? Eller ring på 27 21 31 27 eller mail til hello@migthymonday.dk. Vi tales ved!