DISPLAY

Display er så gammeldags, det er så outdated!

Nogle ting går aldrig helt af mode. Det skal udnyttes.

Hvad er Display?

Display-annoncer kender mange, som de bimlende og bamlende annoncer, som hurtigt fanger øjet og i gamle dage fortalte dig at: DU HAR VUNDET EN iPHONE!
Men, det er ikke helt sådan, vi går til værks. Med Googles Display-annoncer er det muligt at vise tekst eller banner annoncer på relevante websites. Som med alt andet push-annoncering, ligger hemmeligheden i at ramme den rette målgruppe, på det rigtige tidspunkt, med det mest relevante budskab. 

Hvordan arbejder man med Display?

Vores best practice er at inddele annonceringen i faser, baseret på brugerrejsen. I starten af brugerrejsen teaser vi med et overordnet budskab med fokus på brand og en bred segmentering. Jo længere ned i brugerrejsen vi befinder os med en højere grad af relevans, desto mere konkrete kan vi blive i budskaberne. 

Display er en vigtig del af paletten i vores Google-markedsføring, og kan stadig fungere rigtig effektivt, som supplement til annoncering på de andre kanaler.

DISPLAY x MIGHTY MONDAY

MIGHTY MONDAY har arbejdet med Display-annoncering på nogle af Danmarks største konti. Vi kan hjælpe dig fra A-Å med blandt andet:

  • Outreach
  • Adgang til over 3000 linkmuligheder
  • Tekstforfatning af artikler og advertorials
  • Linkprofilanalyse
  • Ekstern og intern linkstrategi

Vi tager udgangspunkt i din forretning og dit behov. Alle har ikke brug for alt, og man skal starte et sted. Lad os vise dig, hvor og hvordan du får mest ud af at arbejde med Display-annoncering.

Kontakt os og hør mere om Display

VI HAR ALTID TID

Vi vil gerne høre fra dig

Send os en mail og fortæl os, hvad vi kan hjælpe dig med? Eller ring på 27 21 31 27 eller mail til hello@migthymonday.dk. Vi tales ved!