Menu
Close menu

A new KING in town: Creativity

2 minute read
Fredag d. 31/5 kl. 8 holder vi endnu et ”Make Marketing MIGHTY again” - og måske det vigtigste til dato.

 

Creativity is king!

Der findes ikke dårlige produkter – der findes kun kedelige og ligegyldige kampagner.

I en tid, hvor stort set alle virksomheder har adgang til en platform, er det magiske ’spice’ virkelig høj valuta: Kreativitet. Den kreative multiple er ikke bare en marketing fugazzi, vi har fundet på for at sælge mere content ind. Det er en ægte ting, som kan gøre, at en kampagne går fra at være dårlig/semi god til faktisk at være meget succesfuld.

Til dette morgenmøde har jeg inviteret vores Kreative Direktør, Simon Sunde, til en snak om, hvordan den kreative proces starter, hvordan vi arbejder med kreativitet og data/performance – og hvad best practice siger ift. det indhold, man sætter penge bag.

Så – kære virksomhedsejer/CMO/Marketing manager, dette er for dig, der ikke kan mærke dit eget content og ved, at det kan blive bedre. Du er måske endda låst fast i billige UGC-videoer og skifter dem ud i et højere tempo end dine underbukser. Her får du konkret information om, hvad der virker hvor i kunderejsen, og hvordan du kan skabe noget, som din målgruppe kommer til at elske.

Fredag den 31. maj 2024, kl. 08:00.

Antal: 12 deltagere

Tid: 60 min. fra kl 8-9.

Snacks: Croissant & MIGHTY kaffe

Pris: Gratis

MIGHTY MONDAY
Farvergade 8, 3 sal.
1463 KBH K.

Tilmeld dig

"*" indikerer påkrævede felter

MightyMonday ApS is committed to protecting and respecting your privacy, and we’ll only use your personal information to administer your account and to provide the products and services you requested from us. From time to time, we would like to contact you about our products and services, as well as other content that may be of interest to you. If you consent to us contacting you for this purpose, please tick below to say how you would like us to contact you:
In order to provide you the content requested, we need to store and process your personal data. If you consent to us storing your personal data for this purpose, please tick the checkbox below.
You may unsubscribe from these communications at any time. For more information on how to unsubscribe, our privacy practices, and how we are committed to protecting and respecting your privacy, please review our Privacy Policy.