CRM-SYSTEMER

Et CRM-system giver overblik over interaktioner med alle kunder, skaber synergier mellem salg og marketing og outliner Customer Lifetime Value.

Hvad er et CRM-system?

Tænk, hvis man havde al info om sine kunder ét sted. Så kunne man lige præcis vælge at gøre dét, der gav allermest mening for sine kunder – hver især og hver gang. Det er grundtanken bag et CRM-system.

CRM står for Customer Relationship Management. Et CRM-system er et stykke software, som samler din digitale forretning under en større og operativ paraply.

Fx kan du fra et CRM-system overvåge og styre:

E-mailmarketing, Rekruttering, Relation Management, salg og pipelines, databaser, etc.

Hvorfor skal jeg bruge et CRM-system?

Excel er for fedt. Men der kommer et tidspunkt, hvor selv den mest erfarne Ecxel-haj kommer til tælling. Når I kommer til det punkt, hvor det at administrere en kundedatabase gennem flere forskellige Excel-ark, ikke længere er effektivt – så har I brug for et CRM-system.

Uanset om din virksomhed opererer inden for B2B- eller B2C-industrien, er store eller små, kan det rigtige CRM-system hjælpe jer med at reducere tidskrævende discipliner, og samtidig skabe konkurrencemæssige og skalérbare fordele ved blandt andet at:

  • Give overblik over interaktioner med alle kunder.
  • Skabe synergier imellem salg og marketing.
  • Muliggøre større fokus på Customer Life Time Value og kunderelationer. 

MEN, at vælge det rigtig CRM-system til din virksomhed er ikke nemt.

Hvilket CRM-system skal jeg vælge? 

Udbuddet er stort, og hvert system tilbyder forskellige ydelser indenfor både marketing, salg og kundehåndtering. Foruden de utallige forskellige værktøjer, man skal kende til, skal du som virksomhed også tage stilling til:

  • I hvor høj grad CRM-systemet kan indgå i det nuværende digitale setup?
  • Hvilke interne processer der ønskes optimeret og/eller automatiseret?
  • Kan vi på sigt skalere vores marketingstrategi med det valgte CRM-system, eller risikerer vi at skulle starte forfra grundet systemets begrænsninger?

Overvejelserne er mange, men via en grundig og granuleret analyse, vil din virksomhed kunne identificere jeres specifikke behov, og således finde en CRM-udbyder, der understøtter de funktionaliteter, som er nødvendige for at nå jeres mål. 

Skal vi hjælpe dig med at vælge og implementere det rigtige CRM-system til netop din virksomhed? 

CRM x MIGHTY MONDAY

MIGHTY MONDAY har hjulpet danske virksomheder med transformation og CRM-strategi i flere år. Vi kan hjælpe dig fra A-Å med blandt andet:

  • Analyse og definition af behov
  • Vælge det korrekte CRM-system
  • Implementering og overførsel til nyt CRM-system
  • Skabe synergier med marketingaktiviteter
  • Strategi- og opbygning af automatiske processer og flows
  • Dataindsamling og indsigt
  • Integrere CRM-system med andre værktøjer

Vi tager udgangspunkt i din forretning og dit behov. Alle har ikke brug for alt, og man skal starte et sted. Lad os vise dig, hvor og hvordan du får mest ud af at arbejde med CRM-system.

Kontakt os og hør mere om CRM-systemer

VI HAR ALTID TID

Vi vil gerne høre fra dig

Send os en mail og fortæl os, hvad vi kan hjælpe dig med? Eller ring på 27 21 31 27 eller mail til hello@migthymonday.dk. Vi tales ved!