Vores løsning for podcasten Her Går Det Godt, var en række animationsvideoer, der havde til formål at vække de sjove, skæve og spøjse samtaler, de to værter har sammen, til live.
Vi fokuserede på at udvælge de rette klip, og fremvise dem i et uformelt og satirisk format, med henblik på, at videoerne skulle læne sig så meget som muligt, op ad deres nuværende underholdningsunivers.
Formålet med casen var at sprede podcasten ud over dets ellers begrænsede auditive univers og give det DNA på social:
Den næste målsætning lød på at vækste platformene, hvor indholdet levede.
Vi indgik derfor et samarbejde, der blev indledt med en finpudsning af strategien og et særligt fokus på indholdet til Instagram.
Det resulterede i over 100 stykker indhold og mere end 10.000 følgere på "Her Går Det Godt"s Instagram-kanal i målsætnings perioden.
Derudover blev der skabt nye formater til bl.a. YouTube, som et led i en exit-strategi, med fokus på at give "Her Går Det Godt" redskaberne til at videreføre succesen efter samarbejdsperioden.
Skal vi også hjælpe din virksomhed?